WELLNESS | Sağlıklı Beslenmenin Adresi Plus Kitchen

Son yıllarda ben de dahil çevremde büyük bir uyanış başladı. Günde üç öğün pizza yiyebilecek arkadaşlarım artık ekmeğini evde kendisi yapıyor, kefirini kendisi mayalıyor, konserve gıdalardan uzak duruyor ve sabahları güne Nutella ile değil, green smoothie ile başlıyor. Sağlıklı yaşam ve beslenme üzerine sürekli yeni bir blog ile karşılaşıyorum, organik kelimesini hiç olmadığı kadar sık duyuyorum ve Facebook'da her gün yeni bir koşu grubunun varlığını öğreniyorum. Bizler sağlıklı yaşamı bu şekilde talep ettikçe, talebe yönelik sağlıklı beslenebileceğimiz yeni mekanlar açılıyor haliyle. Çok da güzel oluyor. 


Plus Kitchen da bu mekanlardan biri. Trump Towers, Maslak ve Zorlu Center'da olmak üzere üç şubesi var. Benim favorim ise kesinlikle Zorlu Center'daki. Plus Kitchen'a ürünler günlük geliyor. Organik değil, ama doğal tarım ürünlerinden oluşan bir mutfağa sahip. Her şey cam kavanozun içinde ve tahta kaşıkla servis ediliyor. Sırf bunlar bile benim kalbimi çelmeye yetiyor açıkçası ama diğer güzelliklerine de değinmeden olmaz. Bir kere tatlıları da dahil hiçbir ürünlerinde işlenmiş şeker kullanmıyorlar. Peki o zaman tatlılar nasıl oluyor da tatlı oluyor? Doğal tatlandırıcılardan biri olan agave şurubuyla birbirinden lezzetli tatlılar yapıyorlar. Sonra her cam kavanozun üzerinde birazdan yemeye niyetlendiğiniz yiyeceğin kaç kalori olduğu yazıyor. Ortamı aşırı keyifli; siz tahıllı salatanızı yerken, çalışanlardan biri elinde bir kasa mandalina ile yanınıza gelip size mandalina ikram edebiliyor. Üstelik ürünlerin %90'nın geri dönüştürülebilir olmasıyla da çevre dostu. Paket servis istediğiniz zaman yiyeceklerinizi plastik poşet ya da kese kağıdında değil, bez bohçada alıyorsunuz. Menüsü de oldukça geniş; çorba, salata, smoothie, sandviç, wrap, kahve ne ararsan var. Menü ve fiyat bilgisi için burayı tıklayabilirsiniz.

Böyle mekanlara daha çok gidelim, daha çok olsunlar. Çünkü yaşasın slow food, yaşasın sağlıklı yaşam.