TRENDS | Denim Tulumlar Geri Dönüyor!


Gülümseyin ve 90'lara merhaba deyin. Çünkü dönemin en ikonik parçalarından biri olan denim tulum, ya da 90'lardaki en popüler adıyla bahçıvan tulumu, bu sezon büyük bir geri dönüş yapıyor. Şu tesadüfe bakın ki; en son albümünü taa 2003 yılında çıkarmış olan 90'ların kült grubu Blur da tam 12 sene sonra yeni bir albüm çıkarmaya karar verdi. 2015'in Nisan ayında piyasaya çıkacak bu albüm nedeniyle, baharın bir an önce gelmesini daha da bir coşkuyla istiyorum. Kim bu bahar tulumları giyip, Blur'un yeni albümünü son ses açıp, 90'ları yad etmeye var? Ben kesinlikle varım!

90'larda TLC'den Will Smith'e, Janet Jackson'dan 'N Sync'e kadar pek çok ismi bu bahçıvan tulumları içinde gördük. Bu dönemi görmüş yaşamış herkesin de dolabında en az bir tane salopet olmuştur diye tahmin ediyorum. O salopet hala duruyorsa, yeniden gün ışığına çıkarmanın ya da yeni bir salopet almanın şimdi tam zamanı.


Bu tulumlar hem çok rahatlar hem de kombinlenmeleri kolay; çünkü tek parçalar. İçine crop ya da baskılı bir tişört, altına ise bir sneaker giyererek rahatlıkla kombinleyebilirsiniz. Daha şık bir görünüm istiyorsanız, gömlek ve topuklu ayakkabının yardımına başvurabilirsiniz. İçine yine denim kumaşından bir gömlek giyerek, baştan aşağı denim'e bürünebilirsiniz. "Ama ben 90'ların hakkını tam anlamıyla vermek istiyorum," diyenlerdenseniz, o zaman askılarından birini iliklemeden giymenizi öneririrm.



Son olarak; sizi, denim tulum denilince ilk aklıma gelen, resmen denim tuluma saygı duruşu mahiyetinde yapılmış bu video ile baş başa bırakıyorum.



Image Sources: Chaos Magazine, Steffy's Pros and Cons, Pinterest